Kisegítő eszközök
INTOO
Intoo, megoldást jelent a pénztári folyamatok automatizásására. Kártyaelfogadás és nyugta nyomtatás egy folyamtban.
Nincs többé félreütés, nincs külön eszköz használat.
Kompakt megoldás, számos lehetőség, kicsi, hordozható és funkciónális
Csökkentse vállalkozása terheit a visszatérítésnek köszönhetően!
A Intoo terminál kiválasztását követően adja meg kapcsolati adatait. A kapcsolati adatok megadása után foglaljon egy Önnek megfelelő időpontot, hogy kollégánk segítségével 45 perc alatt megnyithassuk havidíj mentes számláját, valamint átvehesse a megrendelt POS terminálját. A sikeres regisztrációt követően a szolgáltató 72 órán belül aktiválja számláját, így a korábban átadott bankkártya terminál használatát megkezdheti, tehát kártya elfogadó hellyé vált vállalkozása. Egyszerű, gyors és biztonságos.
A szerződéskötéshez szükségünk lesz az Ön személyi igazolványára vagy útlevelére, lakcímkártyájára, adókártyájára és egy okos mobilra amivel e-mail fiókját eléri. Szerződéskötésnél a jogosítványt nem tudjuk elfogadni! Amennyiben van 25% vagy annál nagyobb tulajdonrésszel rendelkező társtulajdonos vállalkozásában, akkor kérem másolatban hozza magával személyi és lakcímkártyáját valamint a cég társasági szerződését. Pénztárgép vagy adóügyi nyomtató beüzemeléséhez ügyfélkapunk keresztül igényelt (PTGREG) üzembehelyezési kódra lesz még szükség.
Terminál bérleti díj: 3.990+Áfa/Hó (Leforgalmazható havi díj)