Árak és feltételek
Terminál regisztrációs díj:
8.000+Áfa/db
Díjazás:
Tranzakciós díj: 1.1% IC++
Bérleti díj:
- 500.000 Ft havi forgalom alatt 6.300Ft +Áfa/Hó/db (3.500Ft+7euro +áfa)
- 500.000-1.000.000 Ft havi forgalom között 3.500Ft +Áfa/Hó/db
- Havi 1millió forint fölötti forgalom esetén a havi díj 0Ft (tárgyhót követő hónapban kerül jóváírásra)
Megrendelés menete:
Regisztráció csak 5 perc. A regisztráció során meg kell adni kapcsolattartói, valamint vállalkozása adatait. Fel kell tüntetni milyen bankszámlára irányítsuk terminálját. Regisztráció végén szükség van dokumentumainak feltöltésére (színes). Készítse ki személyi igazolványát és lakcímkártyáját, valamint a számlaszám igazolásához szükség lesz bankszámla kivonatára. Sikeres regisztrációt követően emailt kap a megadott adatokról. Kérem ellenőrizze az adatok helyességét!
PAX A920 bankkártya terminál:
4G SIM adatkártya a tranzakciók kezeléséhez (hordozható terminál).
Érintésmentes fizetési mód támogatás, (okos telefon)
Fizikai bankkártya elfogadás esetén mágnescsík, illetve chip azonosítás a terminálon.
A terminál mobil hálózati lefedettség nélküli helyszíneken WiFi hálózatra csatlakoztatható.
Meglévő vállalkozási számlájára érkezik a terminálon elfogadott összeg T+1 nap alatt.
Nem kell új bankszámlát nyitni!
Legújabb kártyaterminál típus, gyors tranzakciók egyszerű kezelés érdekében!
Terminál tartalmaz akkumulátort, nyomtatót és két beépített kamerát.
Érintőképernyős kártyaterminál.
USB C töltés (Csomag tartalmazza)
Ingyenes SIM kártya.
Szép kártya +egészségpénztári kártya elfogadás
Vendáglátó és kereskedelmi szoftverhez
csatlakoztatható.
A myPOS mobil hitelkártya-leolvasó készülékek széles választékát kínálja, amely alkalmas mindenféle, szállítás, szállás, kiskereskedelem, szabadidő és rekreáció, élelmiszer- és italipar, valamint e-kereskedelem területén működő kis- és középvállalkozás számára. A myPOS kártyaleolvasók minden típusú (pl. chip és PIN technológiájú, mágnescsíkos vagy érintéses) kártyát fel tudnak dolgozni, és az összes fő kártyarendszert (pl. Visa, Mastercard, AMEX, UnionPay, JCB stb.) támogatják. A hordozható, de alkalmas myPOS Go-tól az innovatív Android-alapú Smart és Smart N5 eszközökig terjedő kínálatunkban meg fogja találni a vállalkozása igényeinek megfelelő terminált.
MyPos eszközöket legegyszerűbben üzletünkben tudja megvásárolni a számlanyitással egyidőben. Weboldalunkon több myPos eszköz közül tud választani, valamint a foglalt időpontjában Ön a számlanyitással egyidőben elviheti kiválasztott eszközét.
myPos netbank felület belépés myPos számlájához az ingyenes applikáción keresztül is, valamint a mypos.eu/hu oldalon is hozzáférhet.
A netbank felületbe a regisztrációnál megadott e-mail címével és a 8 karakteres (ami tartalmazza a speciális karaktereket) tud belépni.
Az email cím és jelszó beírását követően értesítést kap a mobil eszközére, ahol hitelesíteni kell a belépési szándékot
Netbank felületbe való bejelentkezés után a bal oldali menüsorban a SZÁMLÁK menüben megtalálja a KIVONATOK almenüt.
A jobb oldalon található KIVONAT alatti nyílra kell kattintani. Itt látszanak havi bontásban a kivonatok. Megfelelő hónapot szintén a jobbra nyíllal tudja megnyitni. Letöltés mint fülnél válassza a Letöltés mint PDF részletes opciót.
Minden általunk kínált kártyás fizetési készülékék bizonyos üzleti igényekhez a legmegfelelőbb. Alapvető fontosságú, hogy olyan kártyaolvasót válasszon, amely elegendő funkcióval és megfelelő teljesítménnyel rendelkezik ahhoz, hogy megfeleljen vállalkozása jövőbeni növekedéséhez. Íme egy gyors áttekintés az általunk kínált modellekről:
A myPOS Go a belépő szintű hitelkártya-leolvasó készülékünk. Csábítóan alacsony árával ez a legmegfelelőbb megoldásunk a mindig úton lévő kereskedők (pl. üzletkötők, kozmetikusok, masszőrök, ezermesterek, taxisofőrök, ételfutárok stb.) számára. A myPOS Go eszközt olyan kereskedők is használhatják, akik ritkán fogadnak el kártyás fizetéseket. Környezetbarát hitel- és betétikártya-olvasó, digitális nyugtákkal.
A myPOS Mini hordozható hitelkártya-feldolgozó készülék, stílusos megjelenéssel. Alkalmas szállást és reggelit biztosító szállások, butikok, wellness szállodák, taxik és szépségszalonok számára. A kompakt méretű myPOS Mini tökéletes megoldás az olyan integrációk esetében is, mint például az önkiszolgáló kioszkok, állomások, parkoló automaták stb. A myPOS Mini környezetbarát és digitális nyugtákat bocsát ki.
A myPOS Combo a klasszikus hitelkártya-leolvasó készülékünk, ha nagy teljesítményt igényel. Szilárd vázzal rendelkezik, amely biztosítja a hosszú távú működést, valamint gyors nyomtatóval a papíralapú nyugták kiadásához. A myPOS Combo terminál tervezésénél fogva leginkább éttermek, kávézók, bárok és nagy méretű üzletek számára alkalmas, ahol nagy a tranzakciók száma.
A fizetési terminálok új generációját képviselő, Android-alapú myPOS Smart és Smart N5 eszközök érintőképernyős kivitellel rendelkeznek, és pontosan úgy működnek, mint az okostelefonok. A gyakori fizetési funkciók és a papíralapú nyugták kiadása mellett a myPOS Smart és a Smart N5 hozzáférést kínál a myPOS AppMarket felületéhez, ahol a kereskedők további üzleti alkalmazásokat tölthetnek le, például pénztárgépet, hűségprogramokat, felhőalapú könyvelést stb. A myPOS Smart és Smart N5 a legújabb eszközök, amelyek hitelkártya-elfogadási technológiával működnek, és éttermek, szállodák, kávézók és kiskereskedelem számára alkalmasak.
Az Android támogatásával most üdvözölheti a nagy teljesítményű és intelligens Hub&Hub + eszközöket a munkalapján, hogy elősegítse a kiskereskedelmi vagy éttermi üzlet virágzását! Nagyméretű érzékelőkijelzőkkel (8 hüvelykes a Hub-hoz és 15,6 hüvelykes, Full HD-val a Hub+ -hoz) és modern, elegáns megjelenéssel teljes mértékben kihasználják ezen eszközök kiváló megbízhatóságát és a beépített funkciók széles skáláját, mint például a pénztárgép alkalmazás és más innovatív üzleti alkalmazások. Azok számára, akik szeretnék fejleszteni saját alkalmazásukat, ez a funkció elérhető az Ön márkájához és üzleti vállalkozásához. A Hub és Hub+ oldalak meglátogatásával megkereshet további információkat ezen eszközökről és azok árairól.
A felügyelet nélküli eszközeink családjának legkifinomultabb tagja, a(z) myPOS Kiosk egy Android rendszerű okoseszköz, amely ütésálló üvegből készült, 23,8"-es érintőképernyős kijelzővel, négymagos processzorral és automatikusan vágó hőnyomtatóval rendelkezik. A bármilyen típusú elektronikus fizetés elfogadását könnyedén és biztonságosan lehetővé tevő myPOS Kiosk több csatlakoztatási lehetőséget is kínál, és megkönnyíti a WIFI, Bluetooth és LAN segítségével való kommunikációt. Emellett az eszköz egy állvánnyal is rendelkezik, így szükség esetén önmagában is állhat.
A 4,3"-es TFT színes érintőképernyős kijelzővel és virtuális billentyűzettel rendelkező myPOS Integra felhasználóbarát és kényelmes fizetési élményt biztosít az ügyfelek számára. Ezt a kompakt eszközt a legmagasabb szintű fizikai védelemre tervezték, és lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy bármilyen típusú tranzakciót elfogadjanak. Masszív, ütés- és vízálló vázzal rendelkezik, így egyaránt ideális kültéri és beltéri önkiszolgáló állomásokhoz.
A(z) myPOS Mini egy digitális nyugtákat kibocsátó, környezetbarát eszköz, amely speciálisan kialakított tokkal rendelkezik, ezáltal a felügyelet nélküli integrációk esetében is ideális. Ez gondoskodik az eszköz védelméről, az egyszerű működtetésről és a főeszközzel való tökéletes kommunikációról. A(z) myPOS Mini révén a kereskedők bármilyen típusú tranzakciót elfogadhatnak, és az iparági tanúsítványainak köszönhetően az eszköz egymagában gondoskodik az ügyfelei valamennyi fizetési igényéről. A Felügyelet nélküli eszközök oldal felkeresésével felteheti kérdését, hogy még több információt tudjon meg a felügyelet nélküli POS-megoldásainkról és áraikról.
A terminál
Beüzemelési útmutató
IWL280 típusú terminál használata Első lépések:
- Nyomja meg a terminálon a ZÖLD gombot
- Várja meg, amíg az inicializálás végigfut
- A logó megjelenését követően az eszköz készen áll a használatra
- Érdemes a kezdő képernyőn ellenőrizni a WiFi kapcsolat meglétét A terminálkijelző felső sávjának a jobb oldalán láthatja, hogy csatlakozik-e valamilyen WiFi hálózathoz Amennyiben van kapcsolat, a logó alatti négyzetek egymás után beszíneződnek(a piros gomb egymás utáni megnyomása segíti a képernyőfrissítést)
Fizettetések indítása
Miután a terminál bekapcsolt és meggyőződött a hálózati kapcsolat működéséről, elkezdhet fizettetéseket indítani.
- Kapcsolja be az IWL280 terminált a beüzemelési útmutatóban leírt módon
- A kezdőképernyőről a ZÖLD gomb segítségével lépjen be a menübe
- A menüben az első opciót, az „Eladás”-t kell kiválasztani
Érintse meg az érintőkijelzőn a menüpontot
Vagy a ZÖLD gomb megnyomásával lépjen bele
- Írja be a fizettetni kívánt összeget, majd a ZÖLD gomb segítségével hagyja jóvá
- Most az Ügyfeleinek lehetősége nyílik:
Borravalót adni, ha szeretnének
Érintkezés nélküli kártyával vagy NFC képes telefonnal történő fizetésre. A kártyát vagy telefont a kijelzőhöz kell érintenie. Miután az érintés megtörténik egy sípoló hangot fog hallani, majd felvillan 4 LED a kijelző fölött
Vagy chippel történő fizetésre a kártyának a terminál alsó részébe történő becsúsztatásával. (A chip felőli oldala nézzen előre, és a kártya elülső oldala nézzen felfelé)
- Ezután szükség esetén az Ügyfél a PIN-kódjának megadásával engedélyezheti a tranzakciót. A PIN-kódot a terminál számgombjain tudja megadni, majd a ZÖLD gombbal tudja jóváhagyni.
- Sikeres tranzakció esetén a terminál kijelzőjén láthatja az „ELFOGADVA” feliratot, illetve az eszköz kinyomtatja a vásárlást igazoló bizonylatot 2 példányban.
Az első példány az Öné
A második példány az Ügyfélé. Problémája adódott?
Telefonos supportunk a hét minden napján 0-24 elérhető a +36 30 824 8807-es telefonszámon.
Bankkártya elfogadás működése
Kártyás fizetések
Az Ingenico IWL280 terminál birtokában bárhol és bármikor képes bankkártyás vásárlások lebonyolítására. Hogyan néz ki ez a gyakorlatban? - 5 lépés az egyszerű és gyors fizetésért. Az eszközök beállítását munkatársaink végzik, így Önnek csak használatba kell vennie.
- A terminál töltőállomásának csatlakoztatása áramforráshoz
- A terminálon található ZÖLD gomb segítségével az eszköz bekapcsolása
- Az eszköz bekapcsolását követően a ZÖLD gomb megnyomásával jut el a terminál menüjébe
- Az érintőkijelző segítségével válassza ki az „Eladás” menüpontot és a nyomógombok segítségével adja meg a kívánt összeget
- Helyezze be vagy érintse az eszközhöz a kártyát / okos eszközt. Elfogadó válasz esetén, a tranzakció sikerességét két bizonylat nyomtatása jelzi.
Forgalmának összege akár már másnap jóváírásra kerül, az elszámolás és utalás napi szinten működik, ezzel is elősegítve a vállalkozók, cégek, szervezetek likviditását. Az utalás az Ön által megadott bankszámlaszámra kerül jóváírásra.
Elfogadott kártyák
Eszközeink képesek bármely betéti- és hitelkártya elfogadására, melyeken látható a MasterCard, a Maestro, az American Express, vagy a Visa logója. Napjaink trendjeinek megfelelően NFC-vel* ellátott eszközökön keresztül érkező fizetéseket is probléma nélkül el tudnak fogadni, például az Apple Pay segítségével.
Nemzetközi kártyák elfogadása
Minden olyan külföldi bankkártya elfogadására alkalmasak eszközeink,
amelyek hordozzák a fenti logók valamelyikét.
NFC technológiával történő fizetések, okos eszközök
Termináljaink természetesen a napjaink elvárásaihoz mérten, képesek érintésmentes fizetések fogadására a rövid hatótávú kommunikációs technológia (NFC) segítségével.
Érintésmentes fizetésre alkalmas kártyák az alábbi logóról ismerhetőek fel:
Az olvasó közelébe helyezett bármely eszköz és kártya esetén a LED sorok felvillanását és a megerősítést jelző sípoló hangot követően biztosak lehetünk abban, hogy a tranzakció sikeresen zárult.
Amennyiben egy tranzakció nem haladja meg a 15.000 Ft-os összeghatárt, általában nem kell PIN-kódot megadniuk az Ügyfeleknek. Azonban, ha valaki elérte a napi tranzakciós limit darabszámát, vagy esetleg nagy mértékű költekezést lát a kártyakibocsátó bank az adott időszakban, biztonsági szempontokat szem előtt tartva az eszköz kérheti a PIN-kóddal vagy aláírással történő megerősítést az Ügyfelek részéről. Ezek a biztonsági szabályok bankonként változhatnak.
Pénzügyi elszámolás
Forgalmainak feldolgozása
Elszámolásunk alapját a jóváírt banki tranzakciók képezik. Minden Önnél történt tranzakció először bank általi feldolgozáson
esik át, amely 1-2 munkanapot is igénybe vehet.
Miután a tranzakciók jóváírásra kerülnek a bank által, az adott időszakra vonatkozó elszámolásában megjelennek és mi ez alapján
utalunk Ön felé az elszámolás napján.
Fontos, hogy az elszámolásban csak azok a tranzakciók szerepelnek, amelyeket a bank elszámolt felénk. Egy tranzakció beérkezése akár 1-3 munkanapot is igénybe vehet, így az elszámolt összeg nem minden esetben fog egyezni az Önnél, az adott időszakra vonatkozó forgalommal.
Azon tranzakciók, amelyeket sikeresnek érzékeltünk, viszont a bank még nem írta jóvá felénk,
az elszámoló lapon külön feltüntetésre kerülnek.
Elszámolási időszak
Napi elszámolás | Minden nap reggel 06:00-tól másnap reggel 06:00-ig |
Utalási időszakok
Az utalás az elszámolás kiküldését követően történik, így az elszámolás beérkezése után kora délután már Önnél is lehet forgalma.
Mivel az utalás elszámoláshoz kötött, így az alábbiak szerint továbbítjuk forgalmait tranzakciós díjaink levonását követően:
Napi elszámolás | Hétköznapi utalás Szombati és vasárnapi elszámolások hétfőn kerülnek továbbításra |
Elszámolásunk és utalásunk nem munkanapokhoz kötött, így akár minden olyan hétköznapon, amelyen a bankok is dolgoznak,
Ön a pénzéhez juthat.
Számlázás
Díjainkról az utalás után e-számlát küldünk az Ön által megadott e-mail címekre.
A díjainkat automatikusan vonjuk forgalmaiból, számláink tehát pénzügyi teljesítést nem igényelnek.